Pagrindinis

Ekspertų komanda moderniam finansų valdymui

Esame viena didžiausių Lietuvoje apskaitos, verslo analitikos ir finansų valdymo ekspertų komanda, padedanti klientams efektyviau valdyti įmonės finansus ir susijusius procesus. Tam pasitelkiame savo metodiškumą bei pažangius IT įrankius. Visgi svarbiausia  mes esame skaičių komanda. Tų, kurie kritiškai svarbūs jūsų sėkmei, tad puikiai žinome, kaip protingai valdyti juos. Mes pagalvojame  jus ir jums patariame, kai matome, kad galite savo verslo finansus valdyti dar geriau.

⸻ BNM Finance

Ekspertų patirtimi pagrįstasįmonių finansų valdymas

92

specialistai

620

klientų

500

tūkstančių eurų investicijų į apskaitos optimizavimą

500

milijonų eurų bendra mūsų klientų metinė apyvarta

Kodėl verta rinktis mus?

⸻ Apie

Ekspertų komanda

Mūsų 90+ ekspertų komandoje – patyrę buhalteriai, finansų vadovai, verslo analitikai, procesų ekspertai, programuotojai ir teisininkai užtikrina požiūrio kompleksiškumą ir kompetencijų gylį.


Platus kompetencijų spektras

Iš vienų rankų galime pasiūlyti daug – nuo buhalterių, finansų vadovo, verslo analitikos iki teisinių paslaugų. Todėl nesvarbu, ar planuosite plėtrą įsigyjant verslus, ar ieškosite būdų kaip efektyvinti savo veiklą – mes jums padėsime.


Išgrynintas ir automatizuotas procesas

Mes esame vieni geriausių rinkoje finansų ir apskaitos procesų modeliuotojų. Turime daugybę patirties analizuojant įmonių veiklą ir sukuriant jai sistemą, kurią galime maksimaliai automatizuoti. Taip taupome kliento laiką ir išvengiame žmogiškųjų klaidų.


Skaitmenizuotos paslaugos ir integracija

Naudojame 6 buhalterinės apskaitos programas ir dar aibę kitų pažangių IT įrankių, leidžiančių sėkmingai skaitmenizuoti klientų apskaitą, analizuoti finansus ir pateikti pagrįstas rekomendacijas, ką būtų galima daryti dar efektyviau. API ir RPA pagalba sujungiame savo apskaitos sistemas su įvairiomis programomis – nuo jūsų kasos aparatų iki sandėlio valdymo programų.


Išskirtinis specialisto dėmesys

Dirbame su dideliais ir mažesniais klientais, todėl galime balansuoti ir planuoti darbą taip, jog kiekvienas mūsų buhalteris vestų apskaitą labai ribotam klientų skaičiui. Tokiu būdu užtikriname, kad kliento užduotims bus skirta tiek laiko, kiek jo reikia kokybiškam užduočių atlikimui, o į keliamus klausimus ir problemas – nuodugniai įsigilinta.


Vieno langelio principas

Bendradarbiaujant su klientais laikomės vieno langelio principo, kuris padeda užtikrinti sklandžią ir efektyvią komunikaciją bei klientui gauti centralizuotai koordinuotas plataus spektro paslaugas.


Atsakingai elgiamės su duomenimis

Mes teikiame paslaugas įsipareigodami konfidencialumui bei laikydamiesi BDAR atitikties. Į tai žiūrime itin rimtai, todėl saugumui užtikrinti naudojame pažangiausią įrangą, reguliariai atliekame vidinį auditą ir organizuojame vidinius mokymus.

⸻ Procesai

Procesai, padedantys maksimaliai optimizuoti Jūsų verslo finansus

Darbą visuomet pradedame sustyguodami įmonės finansų procesus. Aiškūs procesai leidžia mūsų klientams sumaniai valdyti savo finansus ir pinigų srautus, užtikrina discipliną, dėl kurios atsiranda dar daugiau erdvės augimui.

Tam turime savo metodiką, kurios progresyvumą patvirtina eilė klientų sėkmės istorijų. Taip pat ir savo patyrusią šioje srityje komandą – procesų ekspertus, apskaitos specialistus ir programuotojus, kurie užtikrina, jog sukurta sistema idealiai tiktų jūsų situacijai ir veiktų preciziškai kaip šveicariškas laikrodis.

01

Poreikio
analizė

Susipažįstame su kliento poreikiais ir verslo procesais, kad sukurtume būtent jam tinkamiausią finansų valdymo ir apskaitos vedimo procesą.

02

Metodikos parengimas

Pristatome jūsų procesų analizės įžvalgas ir pateikiame siūlymą dėl optimaliausios jūsų apskaitos tvarkymo metodikos. Sukuriame ir ištestuojame veikiančią sistemą pajungdami reikiamus įrankius, suprogramuodami papildomas integracijas.

03

Komandos įtraukimas

Apmokome klientui dedikuotą specialistą supažindindami su įmonės verslo ir apskaitos procesais. Perimame apskaitą iš buvusios buhalterės, sukeliame reikiamus duomenis į naujai sukurtą sistemą arba tęsiame darbus jūsų apskaitos programoje bei suteikiame reikiamus įgaliojimus mūsų komandos ekspertui.

04

Ataskaitų parengimas

Apskaitą vedame pagal jums sukurtą metodiką, o tai su PowerBI įrankiu leidžia automatizuotai jums teikti ataskaitas realiu laiku ar pagal poreikį.

⸻ Įrankiai

Skaitmeniniai įrankiaiprojektų optimizavimui

Dokumentų skaitmeninimas

Visus iš jūsų gautus el. dokumentus ir juose esančius duomenis nuskaito mūsų dirbtinio intelekto (DI) principu veikiantis įrankis, kuris apdorotus duomenis perduoda apskaitos ar kitoms integruotoms programoms. Taip užtikrinamas duomenų saugumas ir konfidencialumas, neprieinamumas trečiosioms šalims, o suskaitmeninti dokumentai saugojami klientui lengvai prieinamame BNM Finance „Sharepoint“ archyve.

Įrankiai sąskaitų išrašymui

Neturintiems savo sandėlio valdymo arba sąskaitų išrašymo įrankių, suteikiame galimybę naudotis mūsų sukurtu. Jis yra sujungtas su BNM Finance apskaitos programomis, todėl išvengiama darbų dubliavimo ir taupomi kliento kaštai.

RPA sprendimai

Robotinių procesų automatizavimo (RPA) metodu automatizuojame pasikartojančius verslo ir apskaitos procesus. Tam pasitelkiame „Microsoft Power Automate“ sprendimus, įtraukiame savo procesų ekspertus, atitinkamą patirtį turinčius mūsų programuotojus. Taip taupomi įmonės kaštai, išvengiama klaidų.

Sistemų sujungimai API pagalba

API pagalba sujungiame savo apskaitos sistemas su įvairiomis elektroninės komercijos sistemomis, mokėjimų procesoriais, sandėlio valdymo sistemomis ir kt. Jau turime veikiančius sujungimus su „Amazon“, „Etsy“, „Ebay“, „Shopify“, „Pigu.lt“, „Woocommerce“, „Prestashop“ ir kt. platformomis, aktualiomis veikiantiems e. komercijos srityje.

Dokumentų, pirkimo sąskaitų faktūrų valdymo sistemos

Suteikiame įrankius, skirtus lengvam sąskaitų iš įvairių šaltinių surinkimui, jų skaitmenizavimui. Todėl jūsų sąskaitos visuomet bus vienoje vietoje, pirkimai įmonėje vyks pagal vieningą tvarką, kontrolės mechanizmą užtikrins paskirtų asmenų dokumentų tvirtinimas, o duomenys taps lengvai prieinami apskaitą tvarkančiai komandai.

Atostogų ir kitų prašymų administravimas

Darbuotojų atostogų ir kitų prašymų valdymui integruojame jau veikiantį mūsų automatizavimo įrankį. Jis mažina biurokratiją ir supaprastina dokumentų administravimą įmonėje bei užtikrina, kad dokumentai atitiktų teisės aktų keliamus reikalavimus ir visi būtų vienoje vietoje.

Komandiruočių apskaitos sistemos

Siūlome galimybę integruoti skaitmeninį komandiruočių valdymo sprendimą, kuris padės jūsų darbuotojams tinkamai įforminti komandiruotę bei pateikti informaciją apie patirtas išlaidas, o vadovams patogiai matyti planuotas ir faktines komandiruočių išlaidas. Tam pasitelkiame savo turimą įrankį.

Darbo grafikų ir laiko apskaitos žiniaraščių valdymas

Mūsų integruojamas darbo grafikų ir laiko apskaitos žiniaraščių valdymas leidžia automatizuotai planuoti darbuotojų darbo grafikus, juos koreguoti. Taip pat rengti tabelius ir laiko apskaitos žiniaraščio ataskaitas. Sistema gali būti integruojama su DU sistema, todėl ypač suefektyvina ne tik apskaitą, bet ir personalo darbo organizavimo administravimą.

⸻ Klientai

Mumis pasitiki Lietuvos verslo ir inovacijų lyderiai