PowerBI

PowerBI

⸻ Verslo analitika

Ar savo įmonės finansus vis dar analizuojate excel'yje?

Susipažinkite su PowerBI – finansų analitika išmaniam verslo valdymui.

34%

klientų rinkosi išmanų finansų valdymą su PowerBI2021 m. lyginant su 2022 m.   

34%

klientų rinkosi išmanų finansų valdymą su PowerBI 2021 m. lyginant su 2022 m.   

Kaip tai veikia? 

Verslo analitika su PowerBI įrankiu leidžia realiu laiku stebėti savo įmonės veiklos rodiklius ir priimti pagrįstus verslo sprendimus.  

PowerBI“ jums padės:

  • Susisteminti įmonės darbą 
  • Sumažinti veiklos kaštus 
  • Sutaupyti apyvartinių lėšų 
  • Padidinti veiklos efektyvumą 
  • Lengviau planuoti ateities pinigų srautus 
  • Lengvai apskaičiuoti parduodamų paslaugų ar prekių pelningumą
  • Matyti investicinių projektų grąžą
  • Didinti verslo pelningumą 
  • Sutaupyti laiko duomenų rinkimui ir analizei 
  • Pritaikyti duomenų rodiklių stebėseną pagal darbuotojų atsakomybes taip sumažinant perteklinės informacijos srautą ir efektyvinant jų darbą 
  • Objektyviai vertinti esamą situaciją 

„Kai rinką drebina rekordiškai auganti infliacija, o geopolitinė aplinka taip pat kupina iššūkių, daugelis vadovų yra priversti keisti strateginius savo verslo planus.  

„PowerBI“ programoje, priklausomai nuo verslo specifikos, galima matyti maržos pasikeitimus, kuriai turi įtakos pasikeitusi prekių ar paslaugų savikaina, pvz. išaugusios kuro, prekių gabenimo paslaugų kainos.

Tad kintant ekonominėms sąlygoms, šis įrankis gali padėti priimti tinkamus sprendimus laiku ir būti žingsniu priekyje tų, kurie to nedaro“, – teigia vadovė „BNM Finance“ Simona Matiukienė.
Paslaugų apimtis priklauso nuo kiekvieno kliento individualių poreikių. Paskirtas išorinis finansų vadovas yra tiesiogiai atskaitingas aukščiausio lygmens įmonės vadovybei.

„PowerBI“ programoje, priklausomai nuo verslo specifikos, galima matyti maržos pasikeitimus, kuriai turi įtakos pasikeitusi prekių ar paslaugų savikaina, pvz. išaugusios kuro, prekių gabenimo paslaugų kainos.

Tad kintant ekonominėms sąlygoms, šis įrankis gali padėti priimti tinkamus sprendimus laiku ir būti žingsniu priekyje tų, kurie to nedaro“, – teigia vadovė „BNM Finance“ Simona Matiukienė.
Paslaugų apimtis priklauso nuo kiekvieno kliento individualių poreikių. Paskirtas išorinis finansų vadovas yra tiesiogiai atskaitingas aukščiausio lygmens įmonės vadovybei. [...]

Read more


Verslo procesų automatizavimas ir modernizavimas

Verslo procesų automatizavimas ir modernizavimas

⸻ Paslaugos

Profesionalus verslo procesų automatizavimo ir modernizavimo koordinavimas

Sparčiai besivystančios technologijos, augantis duomenų kiekis ir didėjantis tempas vis labiau skatina verslus modernizuoti ir skaitmeninti vidinius procesus. Kadangi siūlomų verslo valdymo sistemų gausa didžiulė, o vidaus procesai labai kompleksiški, lengva pasiklysti ar įklimpti procesų modernizavimo projekto net neperkėlus į įgyvendinimo etapą.

Mes turime daugybę patirties įgyvendinant kompleksinius verslo valdymo procesų modernizavimo projektus, apimančius ne tik daugybės įrankių ir programų integravimą, RPA ir AI integravimą, tačiau ir skirtingų įmonių procesų suvienodinimą, jų efektyvinimą. Todėl esame puikus pokyčio koordinatorius, įsigilinantis į verslo bei veiklos specifiką, išsiaiškinantis ir perprantantis suinteresuotų verslo padalinių bei išorinių šalių poreikius ir gebantis juos sujungti į darniai funkcionuojančią maksimaliai automatizuotą sistemą.

Taupykite savo laiką ir kaštus protingai automatizuodami verslo procesus

Augant verslui keičiasi ir verslo procesų administravimo poreikis, deja dažnai įsigyjant atskirus proceso automatizavimui skirtus sprendimus, pamirštama visuma. Todėl kartais ir daugybės sistemų turėjimas dar nereiškia, jog procesai įmonėje vyksta maksimaliai efektyviai. Mes galime įvertinti jų efektyvumą ir identifikuoti, ko trūksta, kad tarpusavyje šios sistemos veiktų dar sklandžiau ir nereikalautų žmogaus įsikišimo.

Žinoma, automatizuotų procesų diegimas ženkliai paprastesnis ir greitesnis, kuomet įmonė tik pradeda veiklą, ar pajuto, kad pokyčiai būtini dėl augančių laiko sąnaudų verslo procesų administravimui.

Kaip taisyklė, dauguma šių procesų bent iš dalies susiję su apskaita, todėl mes turime daug patirties skaitmeninant personalo dokumentų administravimą (personalo prašymai, darbo sutartys, jų pakeitimai ir kt.), integruojant darbo laiko apskaitą ir buhalteriją į vieną sistemą, perkeliant pirkimų ir pardavimų procesus į modernią sistemą ir pan.

Mes pasirūpinsime

  • Procesų analizė ir efektyvinimo potencialo identifikavimas
  • Jei rinkoje esamų įrankių alternatyvų pasiūlymas ir konsultavimas priimant sprendimą
  • Sistemų integravimo poreikio įvardinimas
  • Užduočių programuotojams formulavimas
  • Pokyčio proceso ir biudžeto planavimas, koordinavimas ir konsultavimas eigoje
 Komanda

Susipažinkite su mūsų ekspertais

Mes BNM Finance, atsidavusių ekpsertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Visa komanda
⸻ Komanda

Susipažinkite su ekspertų komanda

Mes BNM Finance, atsidavusių ekspertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Daugiau
⸻ Klientai

Mumis pasitiki Lietuvos verslo ir inovacijų lyderiai


Teisė ir mokesčiai

Teisė ir mokesčiai

⸻ Paslaugos

Teisinės paslaugos verslui ir fiziniams asmenims

Apskaita ir finansai neatsiejami nuo teisinių ir mokestinių klausimų, todėl mes teikiame reikiamą teisinę pagalbą verslui ir fiziniams asmenims įvairiais klausimais lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.

Tai apima konsultavimą mokesčių teisės klausimais, įsisenėjusių skolų valdymą, taip pat įmonių steigimą ir atstovavimą teismuose.

Mokesčių teisė yra neatsiejama verslo dalis. Daugelis susiduria su mokestiniais iššūkiais ir sunkiai savarankiškai randa jiems sprendimus dėl painios, nuolat besikeičiančių teisės aktų. Mūsų patyrusių teisininkų komanda konsultuodama padės susigaudyti šiuose mokesčių teisės labirintuose, atstovaus jūsų interesus institucijose bei parengs reikiamus dokumentus.

Mes pasirūpinsime

  • Įmonių įregistravimas PVM mokėtojų registre
  • Atstovimas mokestinių patikrinimų metu
  • Konsultavimas dvigubo apmokestinimo ir mokesčių optimizavimo klausimais
  • Konsultavimas dėl turto ir pajamų deklaracijų
  • Atstovimas ginčuose su SoDra ir Valstybine mokesčių inspekcija
  • Mokesčių administravimo proceso optimizavimas

Įsisenėjusių skolų valdymas padės atgauti tai, ką uždirbote

Įsisenėjusios skolos dažnai sukuria rimtus finansinius iššūkius. Siekiant atgauti tai, ką uždirbote, reikia ne tik atkaklumo, derybinių įgūdžių, bet ir teisinių žinių, todėl šią paslaugą BNM Finance teikia mūsų patyrusi teisininkų komanda. Patyrę mūsų specialistai užtikrins, kad šiais jautriais klausimais su jūsų klientais būtų bendraujama diplomatiškai ir pagarbiai.

Mes pasirūpinsime

  • Skolininkų mokumo patikra ir išieškojimo perspektyvos vertinimas
  • Kreditorinių reikalavimų rengimas ir jų administravimas (vekselis, laidavimo sutartis, susitarimas dėl skolos užskaitymo, skolos mokėjimo grafikas ir kt.)
  • Teisinis skolų išieškojimas: ieškinių rengimas ir atstovavimas teisme
  • Konsultavimas ikiteisminio ir teisminio skolų išieškojimo, skolinių įsipareigojimų vykdymo klausimais

Įmonių steigimas pradedant ar plečiant verslą

Jei nusprendėte plėsti veiklą atidarydami dar vieną įmonę ar ryžotės pirmą kartą pradėti verslą – mes galime padėti jums sutvarkyti visus įmonės steigimo teisinius klausimus bei paruošti verslo pradžiai būtinus dokumentus. Esame darę tai daugybę kartų, todėl galime pilnai koordinuoti visą įmonės įsteigimo procesą nuo pavadinimo įregistravimo iki banko sąskaitos atidarymo, taip taupydami jūsų laiką ir užtikrindami, kad procesas būtų sklandus.

Mes pasirūpinsime

  • Konsultavimas įmonės steigimo klausimais
  • Įmonės pavadinimo registravimas
  • Įmonės registracijos adreso suteikimas
  • Steigimo dokumentų parengimas ir suderinimas su atitinkamomis institucijomis
  • Įmonės registravimas juridinių asmenų registre
  • Atstovavimas atidarant banko sąskaitas
  • Atstovavimas notarų biure ir/arba VĮ “Registrų Centras”
  • Įmonių įregistravimas PVM mokėtojų registre

Sklandus įmonės likvidavimo procesas

Jei tenka likviduoti įmonę ir nežinote nuo ko pradėti – „BNM Finance” specialistai gali Jums padėti. Teikiame profesionalią teisinę pagalbą ir verslo konsultacijas visais su įmonių likvidavimu bei jų išregistravimu susijusiais klausimais. Patirtis ir nuolatinė praktika užtikrins sklandžius procesus.

Mes pasirūpinsime

  •       Konsultavimas įmonės likvidavimo klausimais
  •       Įmonės ar kito juridinio asmens išregistravimas
  •       Likvidavimo dokumentų parengimas ir suderinimas su atitinkamomis institucijomis
  •       Atstovavimas ginčuose su mokesčių administratoriumi ar kitose įmonės likvidavimo stadijose
  •       Viešas skelbimas apie įmonės likvidavimą

Konfliktų sprendimas teisiniu keliu

Patekus į konfliktą svarbu jį užbaigti nepatiriant žalos. Mes puikiai išmanome teisę ir suprantame verslo interesus, todėl galime pasiūlyti kelią, kuris jums būtų geriausias. Todėl spręsdami teisinius klausimus mes įsipareigojame patikimai ginti jūsų interesus ikiteisminėse instancijose ir teismuose, atstovauti jus valstybinėse ar savivaldos institucijose bei kitose organizacijose, kokybiškai atlikti darbą ir užtikrinti proceso konfidencialumą.

Mes pasirūpinsime

  • Konsultavimas pasirenkant palankiausią ginčų sprendimo būdą teisminėse bylose
  • Ginčo strategijos parengimas
  • Ieškinių, pareiškimų, prašymų ir kitų procesinių dokumentų rengimas
  • Įmonės atstovavimas bankroto ir restruktūrizavimo bylose
 Komanda

Susipažinkite su mūsų ekspertais

Mes BNM Finance, atsidavusių ekpsertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Visa komanda
⸻ Komanda

Susipažinkite su ekspertų komanda

Mes BNM Finance, atsidavusių ekspertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Daugiau
⸻ Klientai

Mumis pasitiki Lietuvos verslo ir inovacijų lyderiai


Finansų vadovo paslaugos

Finansų vadovo paslaugos

⸻ Paslaugos

Finansų vadovas profesionaliam įmonės finansų valdymui

Kiekvienas verslininkas siekia, kad jo finansai būtų valdomi skaidriai ir metodiškai, pagal aukščiausius standartus, o vykdomų projektų pelningumas – kontroliuojamas, sąnaudos – nuolat optimizuojamos. Tai garantuoja verslo finansinę sėkmę, už kurios įprastai stovi finansų vadovas.

Mes siūlome nuolatinę finansų vadovo nuomos paslaugą mažesnėms įmonėms, kurioms samdyti šiam darbui patyrusį specialistą pagal darbo sutartį būtų neefektyvu. Tuo tarpu didesnėms įmonėms pagrindinė vertė bus finansų vadovo platesnis požiūris ir patirtis nepriklausomai nuo to, nuolatinės ar trumpalaikės eksperto pagalbos verslui reikia.

BNM Finance finansų vadovai turi ilgametę patirtį didelėse vietos ir tarptautinėse įmonėse pačiuose įvairiausiuose verslo sektoriuose. Mūsų ekspertai puikiai supranta, kuo skiriasi tipinių įmonių ar startuolių finansų valdymas, todėl gali taikliai identifikuoti rizikas užtikrinti, jog jos būtų laiku suvaldytos.

Išorinio finansų vadovo nuoma laikinai ar nuolatinei priežiūrai

Mes teikiame patyrusių finansų vadovų nuomos paslaugą laikinai ar nuolatinei verslo finansų priežiūrai. Tai užtikrina, jog verslo plėtra finansinių požiūrių būtų subalansuota, o prisiimamos rizikos – adekvačios. Dėl tos priežasties finansų vadovas aktyviai dalyvauja formuojant įmonės finansų politiką, įmonės planavimo ir kasdienėje veikloje, analizuoja veiklos rezultatus bei teikia kapitalo valdymo pasiūlymus.

Paslaugų apimtis priklauso nuo kiekvieno kliento individualių poreikių. Paskirtas išorinis finansų vadovas yra tiesiogiai atskaitingas aukščiausio lygmens įmonės vadovybei.

Finansų vadovas:

  • Nustato kriterijus finansinių rodiklių kriterijams, sudaro jų visumą, leidžiančią vadovams objektyviai vertinti verslo veiklos rezultatą
  • Stebi bei analizuoja įmonės veiklos rezultatus, prognozuoja galimus scenarijus
  • Dalyvauja įmonės valdybos susirinkimuose, strateginiame ir taktiniame planavime konsultuodamas finansų klausimais ir numatydamas rizikas
  • Dalyvauja sudarant biudžetus ir reguliariai vykdo jų priežiūrą
  • Konsultuoja apyvartinio kapitalo bei rizikos valdymo klausimais, parenka finansavimo šaltinius, kontroliuoja lėšų paskirstymą
  • Vertina plėtros ir investicinių projektų atsiperkamumą
  • Koordinuoja apskaitos skyriaus darbą, dalyvauja tobulinant bei diegiant buhalterinės apskaitos formas ir metodus
  • Aprūpina vadovus ir atskirus padalinius reikiama finansine ir veiklos efektyvumo informacija įmonės duomenų bazių
  • Atstovauja įmonę išorės finansinėse institucijose (bankuose, draudimo, investicinėse bendrovėse)
⸻ Komanda

Susipažinkite su ekspertų komanda

Mes BNM Finance, atsidavusių ekspertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Daugiau
⸻ Klientai

Mumis pasitiki Lietuvos verslo ir inovacijų lyderiai


Buhalterinės paslaugos

Buhalterinės paslaugos

⸻ Paslaugos

Kompleksinės buhalterinės apskaitos paslaugos

Mūsų patyrusių profesionalų komanda teikia kompleksines buhalterinės apskaitos paslaugas pritaikydama ilgametę patirtį ir laiko patikrintus procesus. Vos pradėję darbą sukuriame jūsų buhalterinės apskaitos procesą, kad įmonės finansų valdyme būtų daugiau disciplinos. Jums pritarus -perkeliame duomenis į saugias ir bet kuriuo metu lengvai pasiekiamas IT sistemas.

Kartais apskaitos klausimai yra sudėtingesni, nei iš pirmo žvilgsnio atrodo, todėl esant poreikiui pasitelksime savo komandos finansų valdymo ar teisės ekspertus siekdami užtikrinti maksimalią kokybę.

BNM Finance teikiamos buhalterinės paslaugos apima nuo apskaitos politikos formavimo iki darbo užmokesčio apskaitos ir visų su veikla susijusių privalomų deklaracijų, finansinių ataskaitų parengimo bei pateikimo įmonės vadovybei ir kontroliuojančioms institucijoms. Platus BNM Finance paslaugų spektras leidžia verslui išvengti su pagrindine verslo veikla nesusijusių išlaidų, skirtų darbuotojų atrankai ir kvalifikacijos palaikymui, buhalterinės programinės įrangos licencijų įsigijimui. Specialistų kompetencija užtikrina paslaugų kokybę ir ramybę mokestinių patikrinimo metu, o didelė komanda – tai, kad paslaugos būtų teikiamos nuolatos.

Vyriausio buhalterio paslauga, kai reikia aukštesnės kompetencijos

Kai kurios įmonės turi savo buhalterinį skyrių, tačiau jam reikalinga profesionali priežiūra iš šalies. Mūsų patirtis rodo, kad tinkamas darbų organizavimas ne visada reikalauja vyr. buhalterio pilno etato darbo, todėl norint optimaliai naudoti įmonės finansinius resursus dažnu atveju yra efektyviau tai patikėti išorinei profesionalų komandai.

Mes pasirūpinsime

  • Buhalterijos vidaus auditas ir apskaitos trūkumų šalinimas
  • Dalyvavimas formuojant apskaitos politiką, rengiant buhalterinių sąskaitų planus
  • Pirminių operacijų registro kontrolė, apskaitininko suvestų duomenų patikra
  • Metodinė pagalba įmonės buhalterijos padalinių darbuotojams
  • Tikslus ir išsamus apskaitos darbuotojų informavimas apie mokestinius pasikeitimus
  • Proaktyvus priminimas vadovams apie būtinybę patvirtinti metų finansinę ataskaitą ir kitus dokumentus artėjant terminui, kaip tai numato galiojantys teisės aktai
  • Pažangių apskaitos metodų ir automatizavimo sprendimų pasiūlymas siekiant suvaldyti įmonės administravimo kaštus jai augant
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas
  • Privalomų mėnesinių, ketvirtinių ir metinių ataskaitų bei deklaracijų kontroliuojančioms institucijoms teikimas
  • Finansinių ataskaitų vadovams ir suinteresuotoms institucijoms sudarymas

Darbo užmokesčio apskaita adaptuota kliento verslo modeliui

Plečiantis verslui bei augant personalo skaičiui, kiekvienos įmonės buhalterija neišvengiamai susiduria su darbo užmokesčio apskaičiavimo iššūkiais. Mūsų patirtis rodo, kad tinkamas darbų organizavimas nereikalauja darbo užmokesčio buhalterio pilno etato darbo, todėl dažnu atveju yra efektyviau tai patikėti išorinei profesionalų komandai.

Mes pasirūpinsime

  • Darbo užmokesčio apskaičiavimas
  • Mokėjimų duomenų parengimas
  • Atsiskaitymo lapelių siuntimas darbuotojams
  • Atostogų rezervo apskaita
  • Su darbo užmokesčiu susijusių mokesčių apskaita ir deklaravimas
  • Vidinių darbo užmokesčio ataskaitų parengimas
  • Su darbo užmokesčiu susijusių duomenų importavimas į kliento naudojamą buhalterinę apskaitos programą

Operatyvus apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas

Apleistos buhalterinės apskaitos priežastys gali būti labai įvairios, todėl kiekvieną įmonę vertiname individualiai. Dažniausiai pasitaikančios priežastys – tai nepakankama buhalterio kvalifikacija, neteisingai vedama buhalterinė apskaita, didelė darbuotojų kaita arba tyčinis aplaidumas. Mūsų darbas apima realios situacijos identifikavimą, trūkumų šalinimą ir naujos buhalterinės apskaitos politikos, grįstos gerąja praktika, kūrimą. Tą darome itin operatyviai, nes suprantame, kokias grėsmes tai kelia jūsų verslui.

Mes pasirūpinsime

  • Apskaitos (užregistruotų ūkinių operacijų, dokumentų, deklaracijų) vidinis auditas
  • Apleistos buhalterinės apskaitos priežasčių identifikavimas
  • Neatitikimų šalinimą ir ataskaitų tikslinimas
  • Buhalterinės apskaitos politikos kūrimas

Siekiantiems tolesnio bendradarbiavimo pateikiame itin palankius apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymo įkainius.

 Komanda

Susipažinkite su mūsų ekspertais

Mes BNM Finance, atsidavusių ekpsertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Visa komanda
⸻ Komanda

Susipažinkite su ekspertų komanda

Mes BNM Finance, atsidavusių ekspertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Daugiau
⸻ Klientai

Mumis pasitiki Lietuvos verslo ir inovacijų lyderiai


Skolų valdymas

Skolųvaldymas

⸻ Paslaugos

Visapusiškas skolų valdymas

Vėluojančius atsiskaitymus Lietuvoje patiria 39% įmonių („Norstat“, 2020), dėl to sutrinka jūsų veiklos plėtra, negalite samdyti naujų darbuotojų ir atsiskaityti su esamais, negalite atlikti mokėjimų savo tiekėjams ir taip pat mokėti mokesčius valstybei.

Mūsų patirtis rodo, kad ši problema ne tokia aktuali toms įmonėms, kurios apie vėluojančius mokėjimus aktyviai ir sistemingai primena.

Tai galima išspręsti automatizuojant neįsisenėjusių jūsų skolų stebėseną, reguliariai administruojant skolas ir kontaktuojant dėl įsiskolinimų su jūsų klientais, taip pat pasitelkiant teisininkų pagalbą įsisenėjusių skolų administravimui.

Nemalonius klausimus patikėdami dalykiškai procesą administruojantiems mūsų specialistams, išlaikysite gerą asmeninį santykį su savo klientais bei išvengsite nepatogių situacijų.

Automatizavę procesą subalansuosite savo pinigų srautus

Automatizavę skolų stebėseną subalansuosite savo pinigų srautus ir išvengsite įsisenėjusių skolų. Tai leis jums augti didesniu tempu ir mažins jūsų operacinės veiklos verslo riziką. Pasitelkti ir integruoti įrankiai veikiantys numatyta eiga sutaupys daugybę laiko.

Mes pasirūpinsime

  • Apskaitos procesų suderinimas
  • Sistemų integravimas ar proceso automatizavimas pasitelkiant įrankius ar programavimą
  • Standartinių skolos priminimo laiškų šablonų parengimas
  • Proceso numatymas ir algoritmo paruošimas IT sistemoje
  • Automatizuotos sistemos testavimas ir paleidimas

Skolų administravimas užtikrins finansų srautų discipliną

Skolų administravimą patikėję išoriniam partneriui užtikrinsite, kad pardavimų pajamos jūsų sąskaitą pasiektų laiku. Mes derinsime su jumis visus veiksmus ir veiksime tik sulaukę jūsų pritarimo, todėl galite būti tikri, jog neprarasite situacijos kontrolės. Patyrę mūsų specialistai užtikrins, kad įsivėlusios klaidos būtų ištaisytos, nesusipratimai būtų sprendžiami sklandžiai, o šiais jautriais klausimais su jūsų klientais būtų bendraujama diplomatiškai ir pagarbiai.

Mes pasirūpinsime

  • Banko suvedimas ir įsiskolinusiųjų sąrašo vadovui pateikimas, tolesnių veiksmų suderinimas
  • Pirmojo priminimo suderintam gavėjų sąrašui išsiuntimas
  • Antrojo priminimo suderintam gavėjų sąrašui išsiuntimas
  • Asmeninis kontaktavimas su skolininkų įmone kliento vardu po priminimo išsiuntimo
  • Nesusipratimų sprendimas: pakartotinis sąskaitų siuntimas, trūkstamų sąskaitų paieška, neatitikimų derinimas, sąskaitų trūkumų koregavimas, mokėjimų atidėjimų derinimas
  • Individualizuotų raginimų sumokėti siuntimas suderintam gavėjų sąrašui
  • Priminimai el.p. ir telefonu skolininkams apie raginimą sumokėti

Įsisenėjusių skolų valdymas padės atgauti tai, ką uždirbote

Įsisenėjusios skolos dažnai sukuria rimtus finansinius iššūkius. Siekiant atgauti tai, ką uždirbote, reikia ne tik atkaklumo, derybinių įgūdžių, bet ir teisinių žinių, todėl šią paslaugą BNM Finance teikia mūsų patyrusi teisininkų komanda. Patyrę mūsų specialistai užtikrins, kad šiais jautriais klausimais su jūsų klientais būtų bendraujama diplomatiškai ir pagarbiai.

Mes pasirūpinsime

  • Skolininkų mokumo patikra ir išieškojimo perspektyvos vertinimas
  • Kreditorinių reikalavimų rengimas ir jų administravimas (vekselis, laidavimo sutartis, susitarimas dėl skolos užskaitymo, skolos mokėjimo grafikas ir kt.)
  • Teisinis skolų išieškojimas: ieškinių rengimas ir atstovavimas teisme
  • Konsultavimas ikiteisminio ir teisminio skolų išieškojimo, skolinių įsipareigojimų vykdymo klausimais
⸻ Komanda

Susipažinkite su ekspertų komanda

Mes BNM Finance, atsidavusių ekspertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Daugiau
⸻ Klientai

Mumis pasitiki Lietuvos verslo ir inovacijų lyderiai


Verslo analitika

Versloanalitika

⸻ Paslaugos

PowerBI verslo analitika išmaniam verslo valdymui

Verslo analitika su PowerBI įrankiu leidžia vidutinėms ir didelėms įmonėms realiu laiku stebėti savo veiklos rodiklius ir priimti pagrįstus verslo sprendimus. Su juo galite itin patogiai (net telefone) stebėti pardavimų apimtis, finansus, atsargų kiekį, klientų pelningumą, įsiskolinimų balansą ar kitus duomenis įmonei reikiamais pjūviais.

Mes turime patirties išgryninant verslo analitikos poreikį, įdiegiant pagal kliento poreikius adaptuotą konfigūraciją bei rengiant duomenimis pagrįstas įžvalgas ir rekomendacijas verslo veiklos tobulinimui.

PowerBI vertė verslui

Versle sprendimai dažnai priimami vadovaujantis nuojauta, nes jiems reikiamų duomenų analizė užtrunka begalę laiko. Todėl didėja verslo sprendimų rizika, o tikrosios veiklos efektyvumo spragos ribojančios plėtros potencialą dažnai lieka nepastebėtos. PowerBI įrankis padeda kompleksiškai stebėti įmonės progresą, didinti veiklos efektyvumą ir mažinti priimamų sprendimų riziką.

Analitika padės:

  • Susisteminti įmonės darbą
  • Sumažinti veiklos kaštus
  • Sutaupyti apyvartinių lėšų
  • Padidinti veiklos efektyvumą
  • Lengviau planuoti ateities pinigų srautus
  • Lengvai apskaičiuoti parduodamų paslaugų ar prekių pelningumą
  • Matyti investicinių projektų grąžą
  • Didinti verslo pelningumą
  • Sutaupyti laiko duomenų rinkimui ir analizei
  • Pritaikyti duomenų rodiklių stebėseną pagal darbuotojų atsakomybes taip sumažinant perteklinės informacijos srautą ir efektyvinant jų darbą
  • Objektyviai vertinti esamą situaciją

PowerBI įrankio video pristatymas

Ataskaitos turinys

  • Overview – bendrų įmonės rodiklių analizė, palyginimas su praeitais laikotarpiais ir biudžetu
  • Effectiveness – specifinių įmonės rodiklių analizė
  • Revenue – pajamų analizė, palyginimas su praeitais laikotarpiais
  • Expenses – sąnaudų analizė, palyginimas su praeitais laikotarpiais
  • Revenue & Expenses changes – detalus pajamų ir sąnaudų palyginimas su praeitais laikotarpiais
  • Balance – detalus balansas
  • Profit & Loss – pelno-nuostolio ataskaita, palyginimas su praeitais laikotarpiais
  • Budget – biudžeto planavimas, palyginimas su realia situacija bei praeitais laikotarpiais
  • Budget detail – detalus biudžeto planavimas, palyginimas su realia situacija bei praeitais laikotarpiais
  • Cash overview – praėjusių laikotarpių pinigų srautų analizė
  • Cash In/Out by Month and by type – detali praėjusių laikotarpių pinigų srautų analizė pagal sąnaudų tipus
  • Customer analysis – klientų analitika, klientų mokumo istorija
  • Accounts receivable overview – gautinų sumų apžvalga/santrauka
  • Receivable details – detali gautinų skolų analitika/statistika
  • Overdue by invoice date – detali skolų analitika pagal laikotarpius. Skolos/pardavimai pagal metus, mėnesius
  • Overdue by manager – detali skolų analitika pagal vadovus
  • Open accounts payable – neapmokėtų sąskaitų detalizacija
  • Sales detail – pardavimų detalizacija pagal mėnesius, klientus
  • Sales changes – pardavimų detalizacija/palyginimas pagal paslaugų/prekių grupes
  • Services profitability – Pelningumo ataskaita pagal paslaugų/prekių grupes pagal mėnesius
  • Profitability by Manager – pelningumo ataskaita/analitika pagal vadovus/klientus
  • Employees – darbuotojų atleidimų/priėmimų analitika
  • Payroll – darbuotojų atlyginimų detalizacija, visų kitų gaunamų naudų ataskaita
  • Movement of ctocks – sandėlio prekių judėjimas, pelningumas
  • Stock balance – sandėlio detalizacija
Išplėstinės ataskaitos pavyzdys
⸻ Komanda

Susipažinkite su ekspertų komanda

Mes BNM Finance, atsidavusių ekspertų komanda, kuri kasdien dirba kartu, kad suteiktų mūsų klientams geriausias finansų apskaitos konsultacijas.

Daugiau
⸻ Klientai

Mumis pasitiki Lietuvos verslo ir inovacijų lyderiai