Grįžti

Imu-perku

Veikiančios el. prekybos įmonės apskaitos optimizavimas ir duomenų valdymo modernizavimas.

⸻ Sėkmės istorija

Iššūkis

  • Maksimaliai suvaldyti augančius verslo administravimo kaštus plečiantis įmonės veiklos mastui.
  • Sujungti el. parduotuvę su apskaitos programa. Automatizuoti užsakymų patvirtinimo procesus.
  • Sutvarkyti apskaitos procesus taip, kad jie būtų kuo mažiau įtakojami žmogiškojo faktoriaus (darbuotojų kaitos, klaidų), o vadovas rezultatus matytų realiuoju laiku.


Situacija

Didžiulė prekybos įmonė turinti ilgą sėkmingos veiklos istoriją, galybę procesų ir duomenų. Augant el. prekybos mastui ir veiklos administravimo kaštams iškilo poreikis modernizuoti ir optimizuoti administravimą. Padaryti pokyti tokioje įmonėje nėra paprasta, todėl pirmiausia turi būti išanalizuoti ir sutvarkyti duomenys jau veikiančiose ir tarpusavyje sąveikaujančiose įmonės sistemose, taip pat iš naujo sustyguoti procesai įmonės viduje.


Sprendimas

  • Sustyguoti procesai.
  • Sutvarkyti duomenys.
  • Apskaitos programa „Rivilė“ sujungta su el. parduotuve („Prestashop“) API pagalba.
  • Automatizuotas užsakymų tvirtinimas el. parduotuvėje klientui apmokėjus užsakymą. Tai padaryta pasitelkus RPA sprendimą.
  • Tiems pardavimo kanalams, kurių prijungimas prie bendros sistemos šiai dienai yra sąlyginai per brangus, pasirinktas modernus nedidinantis administravimo kaštų apskaitos metodas.
  • Parengti analitikos įrankiai (PowerBI), todėl įmonės veiklos rezultatai matomi realiuoju laiku.

3x

3x mažesnės laiko sąnaudos apskaitai ir duomenų analitikai

Įmonei padidinus pardavimų skaičių nuo 0 iki 500 sandorių per mėnesį, jos laiko sąnaudos apskaitai per šį pokyčio laikotarpį išaugo vos 20 proc. Panašiose įmonės, kuriose nėra sutvarkyti procesai, neintegruoti analitikos įrankiai, šios užduotys reikalauja 5 kartus daugiau laiko sąnaudų. Mūsų profesionalių CFO pagalba reikalinga tik biudžeto parengimui, visa kita vadovas mato ir sprendimus priima Power BI pagalba.