SPA Babor
Fizinių ir el. prekybos taškų apskaitos apjungimas į modernią ir maksimaliai automatizuotą apskaitą bei kitus vadybos procesus.
Iššūkis
Situacija
Daugiau nei 10 metų veikianti įmonė parduoda prekes vietoje bei internetu, teikia paslaugas. Joje jau nusistovėję procesai, gausu duomenų, o kai kurie metodai ir įrankiai nebeatitinka šiuolaikinių poreikių.
Padaryti pokytį tokioje įmonėje nėra paprasta, todėl pirmiausia turi būti išanalizuoti ir sutvarkyti duomenys jau veikiančiose ir tarpusavyje sąveikaujančiose įmonės sistemose, taip pat iš naujo sustyguoti procesai įmonės viduje ir pasirinkta apskaitos metodika, kuri leistų vadovui analizuoti įmonės veiklą reikiamais pjūviais.
Sprendimas
5x
5x mažesnės laiko sąnaudos apskaitai, sandėlio valdymui ir duomenų analitikai
Įsigilinę į įmonės veiklą ir plėtros planus pasiūlėme buhalterinės apskaitos metodiką ir procesus, juos maksimaliai automatizavome, kad sistema galėtų sklandžiai funkcionuoti be žmogaus įsitraukimo nuo prekių importo į apskaitos programą, papildomos savikainos paskirstymo prekėms iki pardavimo galutiniam vartotojui. Sukurta sistema užtikrina, jog vyktų nuolatinis apsikeitimas duomenimis tarp įvairių prekybos platformų ir fizinių prekybos taškų, banko duomenys būtų importuojami kasdien, todėl įmonės rezultatai matomi PowerBI esamuoju laiku. Įdiegta analitika leidžia vadovui matyti ir planuoti pinigų srautus, pardavimus, analizuoti prekių, paslaugų, atskirų pardavimo kanalų pelningumą. Sukurta sistema užtikrina, jog nuo šiol įmonėje prekių sandėlio apskaita yra tiksli kaip Šveicariškas laikrodis.
Remiantis mūsų patirtimi, panašiose įmonės, kuriose nėra sutvarkyti ir automatizuoti minėti procesai, šios užduotys reikalauja 5 kartus daugiau laiko sąnaudų. Šiuo atveju sukurta sistema, kuri užtikrina, jog toliau augant pardavimo apimtims apskaitos kaštai neaugtų.